Koruyucu Ambalajlama Tüketici Davranışını Etkiler Mi?

Markaların ürün ambalaj ve tasarımlarına neredeyse servet harcadıkları bir gerçek. Tasarımın günümüz tüketim alışkanlıklarını doğrudan etkilediği yıllardır kabul edilen bir olgu olduğu için bu pek de şaşırtıcı değil. Ancak koruyucu paketlemenin de tüketici davranışı üzerinde neredeyse birincil ambalaj kadar etkili olduğunu biliyor muydunuz?

Tüketici Bakış Açısı
İnsanlar online alışveriş yaptıklarında akıllarında birçok soru işareti oluşur. Bu sorulardan bazılarının cevapları uygulanan koruyucu ambalajlamanın düzeyine bağlı olarak değişebilir.
– Ya taşıma sırasında ürün hasar görürse?
– Kullanıcı yorumlarına ne kadar güvenebilirim?

Kullanıcı Yorumları
Tüketiciler genellikle yukarıda belirtilen endişeleri gidermek amacıyla internette hakkınızda yapılmış yorumları okumanın en doğru tercih olduğunu düşünürler. Geçmiş kullanıcıların ürünler ve teslimat hakkındaki yorumları çoğu zaman kılavuz görevi görür. Kötü yorumlar olası müşterilerin sizin yerinize bir rakibinizi tercih etmesinde rol oynayabilir.

Yapılan kötü yorumların en büyük kısmını taşıma sırasında ürünlerin hasar görmesi ve müşterilerin ürünü bu şekilde teslim alması oluşturmaktadır. Bunun önüne geçebilmek için atılacak en güvenli adım doğru ve yeterli koruyucu paketleme sunmaktır. Doğru koruyucu paketleme ile hakkınızda yapılacak olumlu yorumları arttırarak potansiyel müşterilerinizin sizi tercih etmelerini sağlayabilirsiniz.

Marka Algısı
Ürünlerinizin yetersiz koruma sebebiyle taşıma sırasında hasar görmesi müşterilerinizin markanıza karşı olumsuz tutum geliştirmelerine sebep olacaktır. Hem kulllanıcılar hem de olumsuz yorumları okuyan potansiyel müşteriler ürün gönderimi sırasında özensiz olduğunuzu ve müşterilerinize önem vermediğinizi düşüneceklerdir. Gerekli koruma ile donanmış ürün paketleri müşterilerinize ulaştığında ise tüketiciler markanıza karşı doğrudan olumlu bir tutum geliştirmeye eğilimli olacaklardır.

Yaşam Boyu Müşteri Değeri
Müşterilerinizi memnun ederek devamlılık sağlamak her zaman yeni müşteri kazanmaktan daha az maliyetlidir. Müşterilerinizi memnun etmek onların gelecekte daha fazla ürün satın almasını ve hakkınızda olumlu yorumlar yapmalarını sağlayacağı için her anlamda faydalı geri dönüş sağlayacaktır. Ekstra koruma ile donatılmış ürün gönderileri müşterilerinizi özel hissettirecek ve kendilerine değer verildiğini fark etmelerini sağlayacaktır.

Koruyucu paketleme için en önemli malzemeler olan balonlu naylon, köşebent, köşe koruyucu ve çemberleri yıllardır kalite ve güvenle siz değerli müşterilerine sunan Sarcina Endüstriyel Ambalaj Malzemeleri olarak yarattığınız bu değere katkı yapmış olmaktan ötürü gurur duyuyoruz.

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir